Nu bär det av till Nya Zealand igen. Vi blev inte färdiga där förra gången. Hela Nordön återstår att utforska, även om vi gör en tur över till Sydön också, för att komplettera med den osedda västra och norra delen.
Vi åker den 21 februari och när det fungerar med WiFi-uppkoppling kommer jag att skriva en del om de saker vi har sett och lägga ut en del bilder också.
Som vanligt - små kommentarer är roligt att läsa - skriv gärna.
Om du vill skriva något personligt som bara jag kan se så är det e-post som gäller till adressen
Med vänlig hälsning (e-post christer@rese-feber.se)
Christer Davidsson
Therese
02.03.2017 10:53
Vad skönt att ni fick rutan tvättad av regnet. Här faller det regn istället för snö
Fortsätt njuta!
Christer
02.03.2017 20:09
Birgitta
02.03.2017 08:13
I mål? Haha. This is not the end, it is not egen the beginning of the end, it might be the end of the beginning😄. Vi mår båda toppenbra - tack för hälsningen.
Britt Åkesdotter
28.02.2017 20:21
Härligt att ni är i mål! För er resa! Hoppas Söstra Mi orkar med allt, pga sina diagnoser! Kram....
Senaste kommentaren
18.06 | 09:58
Undrar vilka av vilddjuren som är svårast att tämja🤔🤣🤣🤣
18.06 | 09:54
Wow, riktigt så åt vi inte vår frukost. Vilka äventyr ni är med om med all härliga vilddjur. Här hemma har vi dock andra vilddjur 😉 Fortsatt trevlig resa! 🐘🦁🐗
13.06 | 21:36
Ni är välkomna - och alla andra också🥂
13.06 | 00:52
1952-06-13 - 2022-06-13. Grattis på Födelsedagen 🇸🇪
Hoppas Du får en bra dag , den bästa presenten har du ju fått av dig själv🐅🦣 men oss slipper du inte undan, vi firar när du kommer hem🥂🍾🎊🎉 kram❤️