Här lägger jag löpande in bilder från vår resa till Australien och Nya Zeeland. Vi kommer också att tillbringa ett par dagar i Singapore.
Christer
29.11.2014 06:02
Tack för alla små kommentarer då och då där hemifrån. Det är jättekul att få lite vetskap om hur det är där hemma och lite feedback-back på sidan.
Eleonor, Magnus, Ellen och Charlie
10.11.2014 20:22
Christer
06.11.2014 22:54
Anette & Erik
06.11.2014 08:26
Hej på er! En liten uppdatering från Skebokvarn: idag har vi vaknat till snöslask, även om det inte blir kvar så en försmak på att vintern är i antågande, kram på er
Anette & Erik
28.10.2014 13:45
16 grader i skuggan, blå himmel och sol 😊
Anette & Erik
23.10.2014 17:43
Kl. är 17,30 och temperaturen ligger omkring 5+, blåsigt och ruggigt. Tack för dina fina inlägg med foton😍 kram kram
Senaste kommentaren
18.06 | 09:58
Undrar vilka av vilddjuren som är svårast att tämja🤔🤣🤣🤣
18.06 | 09:54
Wow, riktigt så åt vi inte vår frukost. Vilka äventyr ni är med om med all härliga vilddjur. Här hemma har vi dock andra vilddjur 😉 Fortsatt trevlig resa! 🐘🦁🐗
13.06 | 21:36
Ni är välkomna - och alla andra också🥂
13.06 | 00:52
1952-06-13 - 2022-06-13. Grattis på Födelsedagen 🇸🇪
Hoppas Du får en bra dag , den bästa presenten har du ju fått av dig själv🐅🦣 men oss slipper du inte undan, vi firar när du kommer hem🥂🍾🎊🎉 kram❤️