DAGBOK Peru och Ecuador_Galapagos
Här är en dag-för-dag-beskrivning av vår tripp borta i Peru, Quito i Ecuador och Galapagosöarna. Dokumentet innehåller många bilder.
Med vänlig hälsning (e-post: christer@rese-feber.se)
Christer Davidsson
Birger Folke
07.11.2014 18:59
Verkligen roligt att följa er resa Det är som att vara tillbaka igen.Bl.a så åt vi den bästa seafoodplatter vi ätit på en rest. nere i Darling Harbour .Fortsätt att ha det bra!!
Christer Davidsson
08.10.2014 10:18
Hej alla! Tack för kommentarer och kortinfo om läget därhemma. Jätteroligt att läsa här nere, skriv mera. Birgitta tackar särskilt för namnsdagshälsningar, och hälsar detsamma tillbaka till Britt.
Marie o Tobbe
07.10.2014 18:50
Grattis på namnsdagen Birgitta. Önskar vimarka borna.
Birger Folke
07.10.2014 16:26
Skönt att veta att ni har det bra Här är det 7 grader "varmt" och duggregn men inga över-svämningar. Vi missade Kangaroo Island när vi var där men inte Barossa Valley Njut av vinet !!!!
Anette Alexandersson
30.09.2014 10:06
Ha en underbar resa och var rädda om er! Kram från syster och Erik
Anna
11.09.2014 15:58
Nu har jag hittat hit!
Underbara bilder och jag ser framemot att följa er resa "Down under"!
Kram på er
Anna
Christer
13.09.2014 19:04
Välkommen! Hör gärna av dig då och då om vad som händer här hemma. Hälsningar Christer
Senaste kommentaren
18.06 | 09:58
Undrar vilka av vilddjuren som är svårast att tämja🤔🤣🤣🤣
18.06 | 09:54
Wow, riktigt så åt vi inte vår frukost. Vilka äventyr ni är med om med all härliga vilddjur. Här hemma har vi dock andra vilddjur 😉 Fortsatt trevlig resa! 🐘🦁🐗
13.06 | 21:36
Ni är välkomna - och alla andra också🥂
13.06 | 00:52
1952-06-13 - 2022-06-13. Grattis på Födelsedagen 🇸🇪
Hoppas Du får en bra dag , den bästa presenten har du ju fått av dig själv🐅🦣 men oss slipper du inte undan, vi firar när du kommer hem🥂🍾🎊🎉 kram❤️